diumenge, 17 de febrer del 2013

SALA DE PREMSA, Pepe Mel, entrenador del R.Betis

Com valora el partit del seu equip? Per a nosaltres és un partit que la paraula idònia és espès. Sabíem que l'Espanyol estava mes amb les línies juntes i el meu equip ha estat espès i estic amb frustració.
I l'Espanyol? L'Espanyol ho ha fet molt bé, Aguirre ha posat a Raúl Rodríguez sobre Beñat tot el partit i no hem sabut jugar amb això. En definitiva estic desil·lusionat.
Que li diria a la seva afició que ha vingut aquí? Estic trist per ells, l'any passat ens va passar el mateix, amb el mateix resultat, aquest matí en l'entrenament havien molts i en l'arribada aquí també, espero que al final de la temporada estiguin contents amb la classificació de les seves Betis.
Hi ha dependència de Rubén Castro? Rubén no ha pogut estar, però els que estan han de saber que també són bons i els hi tenim que fer veure que avuí ho han fet bè.
Que l'hi sembla la reacció de l'Espanyol, d'anar ùltim a on és ara? Quan els resultats surten, el futbolista s'ho creu, i a l'Espanyol és el que li ha passat, no passaran problemes per acabar la lliga per que tenen un bon equip i l'inici de lliga no era normal.
L'hi ha semblat justa la victòria de l'Espanyol? Jo de justicia fa molts anys que no parlo, nomès dic que a la segona part no hem xutat a gol, no ho recordo, però és el que dic, el partit ha estat espès i no dic que l'Espanyol no s'hagi merescut el resultat, si no que nosaltres tampoc hem fet tot el possible per guanyar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada