diumenge, 17 de febrer del 2013

SALA DE PREMSA, Javier Aguirre, entrenador del RCDE

Que pot dir de la polivalènvia de Raúl Rodríguez? Em costa parlar d'un sol jugador, no em sorprèn el de Raúl Rodríguez, es mereix una nit com aquesta perquè ho ha fet tot ben.
Que és el millor d'aquest victòria? El millor de la victòria és que estem mes prop dels 42 punts, avui l'equip va estar mes concentrat en defensa, vam tenir dues oportunitats per matar el partit.
Està poguent aturar aquest eufòria que viu l'afició? El meu grup sap que ha de treballar, sofrint, corrent. Jo haig d'arribar a la meva feina que no és una altra que els 42 punts.
Ha sofert per aquesta victòria? Jo crec que aquesta victòria és com totes, amb molt sofriment, menys la de Bilbao, en totes hem sofert. En aquesta el bé és que ens apropa al nostre objectiu.
Com ha fet per tenir aquest grup tant polivalent? Lo bo és la voluntat que té aquesta plantilla per ser polivalent, en els entrenaments el que els indiques ho fan i no "rechistan".
I Wakaso? Està fent entrenaments específics, anem a anar dia a dia a veure la seva evolució i decidirem quan es reincorpora al grup.
Ha tingut que treballar el tema psicològic? A Mèxic no em van ensenyar psicologia, ara cal abundar en el tema, bé per l'entrenador o per un professional. És bé perquè s'involucren, xisclen i fan que els jugadors tinguin una bona aptitud emocional, però això no solament es fa dos minuts abans de saltar al terreny de joc si no en tota la setmana.
I Petrov, per què no juga? Passa el mateix que amb Tejera, Longo i Wakaso, pertany al grup però cal entendre que no puc posar a tots. Tots són importants però entenc que es desanimin.
I el diumenge vinent al Calderón, Es important per vostè? Serà important tornar al Calderón, van tenir un accident l'altre dia a Europa, però serà duríssim el partit allí.
Com s'ho ha fet per canviar l'estat d'implicació d'aquest grup? No dec parlar del passat, per ètica professional, quan vaig arribar el grup aquesta desanimat, hem intentat animar al grup, a vostès, a l'afició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada