dilluns, 12 de setembre del 2011

SALA DE PREMSA, MAURICIO POCHETTINO

"Jo mai vaig dir que hi hagués fantasmes, sempre m'ho van preguntar en rodes de premsa però jo mai vaig dir que haguessin,això és llarg i ho han guanyat els futbolistes, avui ha estat un orgull enfrontar-me a ell, hem vist dos equips que han jugat amb molt ritme i dues propostes dignes a elogiar. Jo sempre destaco al col·lectiu, el mèrit és col·lectiu i hem fet un gran partit i per moments hem jugat un gran partit, a part de les individualitats el col·lectiu ha portat el pes del partit. L'esquema de Bielsa ha estat el que teníem previst,jo no prenc decisions polèmiques, solament busco el ben de l'equip. Sergio ha d'anar adaptant-se encara i va bé que marqui per pujar la seva autoestima. Pandiani i Romaric han donat pausa al joc i experiència. No sabem l'estat encara d'Albín, hem d'esperar a les proves mèdiques".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada