dilluns, 12 de setembre del 2011

SALA DE PREMSA, Marcelo Bielsa, entrenador de l'Athletic de Bilbao

"L'actuació no ha sigut bona, hi havia una diferència entre els dos equips que no va quedar plasmada en el joc, tendriam que haver establert unes bases de joc que no les plasmem". A la pregunta sobre els dubtes que ha creat a l'afició basca , ha dit que els dubtes de l'afició són justificades, els dos partits eren guanyables, es pot dubtar d'això, però després de veure'ls penso que van poder ser guanyables, entenc els dubtes de l'afició". L'hi han recordat el seu passat a l'Espanyol i al fútbol espanyol, "Imagis que no puc recordar ara mateix com em va anar en la meva anterior etapa en el futbol espanyol, em faig responsable de no saber portar el partit al nostre terreny, he fallat en apreciacions meves i això comporta portar un punt en comptes de sis, la gestió i la imatge de l'equip no ha sigut encertada per la meva banda". S'ha vist a un Marcelo Bielsa prou capficat i molt baix de moral.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada