dissabte, 29 de març del 2014

SALA DE PREMSA, Javier Aguirre, entrenador del RCD ESPANYOL

Tè alguna cosa a dir de  

l'àrbitre? No parlo de l'àrbitre.
L'equip està creixent encara desprès d'asolir la salvació, no? Aquest era el missatge de la setmana després de la victòria davant del Màlaga. Hem tingut bons arguments. Agraeixo a la gent que han fet passar un bonic dia però que la derrota no la hi mereixen.
Està satisfet del rendiment del seu equip? L'equip va donar en el camp el que havien de donar. Fins al penal vam tenir ocasions per no perdre fins i tot per guanyar. Aquests partits et deixen sensacions oposades, però el que han aconseguit els nois és que l'afició s'hagi anat orgullosa.
Creu que l'equip ha sapigut jugar amb les emocions que deia vostè durant la setmana? Ja ho vaig dir tota la setmana, que les emocions ens podien passar factura, però els nois han aguantat els atacs del rival.
Estava previst que Javi López es fiquès de porter? No em van fer cas, "cabrons", jo vaig dir un altre però ho van decidir ells.
Amb els canvis que ha fet, volia anar pel partit? La idea era aquesta anar a per ells fins al final, espero que Germán tingui una bona setmana, estic tranquil amb ell. Respecte a Kiko m'ha dit que li ha donat en l'espatlla, espero que si es recorre no ens ho salvin dues hores abans del partit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada