divendres, 7 de febrer del 2014

SALA DE PREMSA, Javier Aguirre, entrenador del RCD Espanyol.

Amb l'expulsió el panorama era fosc, no? El panorama era bastant fosc amb l'expulsió i el millor era que l'equip no es va descompondre i va sortir brau en la segona part. Estic content pel resultat, per l'equip i per la gent que va venir a veure'ns un Divendres a la nit.

Un altre gol a pilota aturada, aixó s'entrena durant la setmana? Resta molta cama l'estar tibants i sí, hem treballat molt la pilota parada i bé no els puc demanar més als jugadors, per lliurament i pel bon resultat.

Estan els seus jugadors amb xispa?No són màquines i jo intento esprémer-los, és difícil mantenir aquest rendiment, a mi m'agradaria que sempre el meu equip tingués aquesta "vigorosidad", espero tenir aquest vigor la setmana que ve a Bilbao, serà difícil però estem aquí, en la lluita.

Difícil mossegar-se la llengua a la banqueta amb aquest arbitratge? Pel que a mi respecta segueixo amb el meu diàleg amb ells, en la meva banqueta algun crit, això és futbol i hi ha nervis. No ho sé, creo en l'honestedat dels col·legiats, que si hi ha intenció d'un o d'un altre, bastant tenen amb aguantar-nos perquè estiguem nosaltres aquí molestant, no és fàcil. Devem entendre que en comptes de perjudicar a l'àrbitre hem d'ajudar.

L'equip està a dos punts del seté, veu a l'equip amb possibilitats de lluitar per aquesta plaça ? Queden 15 partits i veurem que forces tenim al final, estem prop del setè, al febrer no es defineix gens. Demà ja pensarem en Sant Mamés però anirem partit a partit.

Que l'hi han semblat les mostres de carinyo per part de la grada a vostè? És agradable aquestes mostres d'afecte cap a l'equip i cap a la meva persona, és agradable i ho agraeixo.

Se l'hi veu seriós, està be? Vaig dir unes coses en el vestuari i ara estic concentrat en el meu treball, i haig de respectar el meu treball, el de vostès i el dels meus caps, la directiva.

L'equip s'ha tret l'angoixa de guanyar? Clar que sí, després d'una derrota contra l'últim de la lliga, allò va doldre, però jo no vaig veure en la setmana als jugadors atabalats. Els perdedors són els entrenadors i els guanyadors els jugadors i qui no ho entengui no val per a aquest negoci.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada