diumenge, 1 de setembre del 2013

SALA DE PREMSA, Javier Aguirre, entrenador del RCD ESPANYOL.



Ha volgut deixar la porteria a zero? Nosaltres volíem guanyar el partit, no s'inventi res,  vam tenir tres ocasions clares, partit travat, lleig i que teniem al davant a un equip amb urgències.

El seu equip ha sigut superior? No va ser clara la nostra superioritat, ells ens van estrènyer i van jugar bé. Si arribem a marcar aquest gol de Stuani la història seria una altra.

Just els punts que tenen ara? Cal veure el partit a partit, avui teníem un gran equip davant, tenim cinc punts de nou i no crec que ens mereixem mes, és just els nostres punts.

L'hi ha preocupat la topada de Kiko? No em va preocupar molt el de Kiko, té una esgarrapada d'una bota però no m'ha preocupat.

Tindrà al seu cuate grandote? Sí, aquest cuate grandote, mira, el que teníem davant gairebé ho fitxem i no us assabenteu. L'adreça esportiva està fent un esforç i mirant entre el més barat, el més jove.... vull agrair a Joan i a Oscar l'esforç que estan fent a poder portar aquests reforços que necessitem.

Avui Pizzi deia que no s'ha trobat a gust a la banda, que opina vostè? Pizzi és davanter centre de tota la vida, l'any passat va jugar tota la lliga pegat en banda, és disciplinat, ens està ajudant i a poc a poc s'adaptarà a la nostra dinàmica.

Que l'hi ha semblat la xiulada a Joan Verdú? Jo vull molt a Joan Verdú però la gent és sobirana en la seva opinió, jo ho aprecio molt i li he saludat.
 
L'hi ha agradat mès la primera o segona part del seu equip? Em va agradar més la primera part que la segona, o que el betis em va agradar més en la segona, no ho sé.

Simao avui sembla que ha treballat molt, que li ha semblat el seu joc? Simao va treballar molt bé el dia de València, i avui també m'ha agradat. És difícil que pugui estar fent a dalt i a baix perquè el seu físic no ho aguanta, però ens dóna molt a pilota parada.
Respecte a Álex Fernández tindrà que lluitar i esperar el seu moment com a Tejera, Víctor Álvarez.....

Aquesta aturada de lliga l'hi anirà bè? Aquesta aturada m'anirà de nassos, relaxat, tranquil..... el diumenge de coña, vamos!!!!

Que li sembla l'aportació dels nous jugadors arribats? Els joves han fet que els vells es posin les piles i aquests mateixos els estan ajudant una barbaritat. Em va molt bé el partit de West Han per fer jugar als jugadors que no poden jugar sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada