dissabte, 2 de febrer del 2013

SALA DE PREMSA, Javier Aguirre, entrenador del RCD ESPANYOL.




Que l'hi ha semblat l'afició avuí? La gent ha estat espectacular, cada partit hi ha mes gent, el de Saragossa ha estat un punt important i avui han estret malgrat els gols en contra.
Que l'hi ha semblat el partit de Mattioni? Es va regular, és clar, que dos anys pesen d'inactivitat, em va agradar molt com la resta de l'equip.
Avuí l'equip ha fet un partit molt complet, no? Gairebé tot, els gols encaixats, va poder ser empat el partit però vam saber definir més i millor.
Que ha volgut fer amb el canvi de Longo? Samuele a principi de setmana estava inquiet, en els entrenaments va estar ben, algun control desafortunat, però jo estic content amb Samuele.
L'hi estan acompanyant els resultats a l'equip? L'equip porta diversos partits, els nou que jo porto amb ells, ens estan acompanyant els resultats, la fortuna i seguim amb aquesta dinàmica positiva.
I la jugada de Colotto, no és la primera vegada que passa? El de Colotto va ser una acció de joc, el volia cedir al porter però no li va sortir bé.
Wakaso avuí ha ficat dos gols a la Copa Africa, l'hi envirarà un SMS? Ara li enviaré un missatge al "negrito" Wakaso, em vaig deixar el mòbil.
I ara amb els partit que ha fet Kiko, hi haurà debat? La porteria està molt bé coberta i la decisió de la porteria serà cada dia difícil, però estic content en què m'ho posin difícil.
Amb aquests resultats l'equip ha passat a la fase 2? No, estem en una fase en què cada punt ens costa la vida, hi haurà dies en què no puguem fer un joc bonic i ho hàgim de fer efectiu, a mi m'agrada el bonic però l'equip ha de saber quan ha de competir i fer el joc efectiu.
Està content amb l'equip que té a la part del davant? Amb el que tinc davant estic bastant satisfet, si m'agraden com entrenen i després en els partits damunt guanyem, això és de meravella.
Podrà controlar l'eufòria del seu equip? El meu equip no té eufòria, la qual cosa succeeixi de portes per fora no puc controlar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada