divendres, 7 de desembre del 2012

SALA DE PREMSA, Javier Aguirre, entrenador del RCD ESPANYOL

Quina llastima l'ùltima jugada, no? Aquesta última jugada, ho sento per l'afició i per l'equip, estan fent un esforç, animant-se entre ells. Ells van ser millors, normal, tenim un handicap que porto solament una setmana. Vam poder matar el partit amb aquesta jugada de Verdú i anem a intentar agrair-los a l'afició tot el suport que hem rebut.
Són accidents de joc la jugada del gol.
Està bè de la seva caiguda? Estic bé de la meva caiguda, gràcies, el vestit que m'han donat és bé doncs ha aguantat, gairebé em trenco els creuats, que vergonya.
Que l'hi ha semblat el Sevilla? Hem jugat contra un equip que té internacionals, podem d'estar d'acord o no, però crec que hem crescut, estem madurant, a l'equip no se li pot demanar més esforç, solament se li pot demanar millor futbol.
Com es troban els jugadors? Hem competit, estan els jugadors rabiosos perquè es veien fora del descens, seguim en la lluita, els jugadors no s'enfonsa, estem aquí.
Com es va al Bernabeu? Al Bernabeu es va igual que com vam ser a Granada, anem igual que avui amb ganes de treure un bon resultat.
Que opina de l'àrbitre? Jo en deu anys no he parlat de l'àrbitre i avui no va a ser diferent, la jugada del penal m'enxampa lluny i no puc opinar.
Haguès canviat a Wakaso si l'hi haguessin tret la targeta groga? A Wakaso ho anava a canviar ja abans de la targeta groga, estava cansat i no podia donar ni l'última passada.
Ha vist bè als seus jugadors? He vist millor als jugadors en la segona part que en la primera, ells van estar millor en la primera i nosaltres aprofitem les circumstàncies en la segona.
S'ha de tenir alló d'abaix que vostè diu, tant Verdú com Simao, no? Verdú és un líder, a Simao li vaig dir que es fiqués a l'àrea perquè Rui Fonte anava a estar allí i no volia descompensar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada