divendres, 18 de gener del 2013

JAVIER AGUIRRE, entrenador del RCD ESPANYOL

Míster, Com es troba vostè després d'aquest resultat? Estic com els jugadors, poses esforç, poses actitud, et surten malament les coses i finalment guanyes els tres punts, satisfet seria la resposta.
Al final l'equip s'està fent fort a casa, no? Jo sabia que calia fer-se forts a casa, Dépor, Celta i Mallorca, que finalment hem guanyat i gràcies a la nostra afició que han fet veure al rival que estaven fos de la seva casa.
La baixa per sanció de Verdú per la Romareda es important per vosté? Tenim els lesionats i alguns sancionats però encara falta molta cosa per fer.
Perquè ha posat a Rui Fonte de titular? L'alternativa titular era Longo, però vaig apostar per Rui d'inici, vaig ser a punt de posar a Longo però vaig decidir per Rui.
L'equip obre el camp ara a les bandes? Ara tenim a bons llançadors pels costats i podem obrir el camp, amb Simao, Verdú i ara Martín Petrov, sí, hem d'obrir el camp i estic satisfet.
Que l'hi han semblat els xiulets a Rui Fonte per part de l'afició? La gent té el seu dret de dir el que pensin, el noi ha treballat bé, com el tema de l'error d'Héctor, l'afició li ha perdonat aquest error però ell també ha tret la seva casta al no baixar el cap en el vestuari i fer una bona segona part.
Es important Verdú per la banda? Intento donar variants amb Verdú per la banda, a la mitjapunta ja sabem que és extraordinari, per la banda he intentat un moviment d'inducció com amb altres jugadors, Javi López, Longo, etc.
Que l'hi ha semblat l'àrbitre, Clos Gómez? Porto uns 300 partits en aquest país i no he opinat mai dels àrbitres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada