divendres, 21 de desembre del 2012

SALA DE PREMSA, Jose Luís Oltra, entrenador del Deportivo de la Corunya

Com ha vist el partit? Bé el partit, jo crec que ha estat parell en el joc i en ocasions menys en la definició. Quan crèiem que podíem marcar arriba un jugador que per alçada no és normal que marqui de cap i t'ho marca. L'equip ho ha intentat i ha estat apunt d'empatar però com he dit ha faltat la definició.
La situació la calificaries ja de dramàtica? La situació no crec que sigui dramàtica, hem estat pitjor en altres ocasions, però si vosaltres voleu podeu posar-li la qualificació de dramàtica.
Pot explicar el canvi de Riki? Jo respecte als canvis no solc donar moltes explicacions, no vaig a justificar els meus canvis, jo els faig per millorar però per exemple Riki era a punt de vomitar en el camp perquè ja no podia més.
Veus la possibilitat de sortir del pou?  Per a baix sempre hi ha oportunitats de sortir, jo crec que podem sortir d'aquí a baix.
A Corunya, la gent està trista, que els hi diria a l'afició? Tenim moltes coses per millorar, per corregir, li dic a la gent que nosaltres estem responsabilitzats amb sortir d'aquí, a l'afició els dic que volem sortir d'aquí a baix, al vestuari no li és igual d'estar aquí, el vestuari ara estava malament per la derrota, cal guanyar per canviar la dinàmica.
Et veus fort a la teva posició d'entrenador? Sí, perquè em sento amb el suport dels meus jugadors i per mi no va a quedar aquí les meves ganes de seguir treballant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada