divendres, 21 de desembre del 2012

Javier Aguirre, entrenador del RCD Espanyol.


Mister, per fí la primera victoria, no? Primer vull fer-li arribar a Tito Vilanova i a tota la seva família molt afecte i força per passar aquest partit. I a vostès Feliç Nadal a tots!!! Dit això el partit ha estat a cara de gos i un partit molt lluitat.
Veient que avuí s'acaba el mon, feliç? Al final el món no s'acaba el dia 21, m'han comentat que és el 23 i almenys estaran uns dies mes contents.
Justa la victoria? Guanyem, sí, però no hem tingut una possessió de pilota que m'hagués agradat, si el Depor ens hagués empatat no hagués estat injust, els meus nois han tingut molta força i hem donat una alegria ells mateixos i a l'afició.
Stuani per la dreta? Que li sembla el de Stuani a la dreta, Christian Alfonso va jugar molt bé en el Bernabeu, però he porvat durant la setmana a Stuani i m'ha agradat.
Es sent un persona afortunada? Sóc afortunat d'haver estat ben rebut en el vestuari i de tenir a aquests nois amb mi, tinc fortuna per tenir a aquest magnífic grup.
Per què el canvi de Víctor? Víctor és un jugador que on juga hi ha molt tràfic i molt contacte i no he volgut arriscar, ha influït que tingués una targeta.
I Simao, està actuant de veterà? El veterà el que té és que es posa menys nerviós o almenys ho dissimula, Simao no tornarà a marca un altre gol de cap, és un *jugadorazo, estic content per el.
Veu a prop la sortida del pou? Jo veuré a prop la salvació quan tinguem 42 punts. Cal aprofitar les dinàmiques bones perquè arribaran les dolentes, fins que no arribem a l'última o penúltima no donaré gens per fet.
Creu que estaràn agrupats a la zona baixa fins el final? Jo crec que estarem agrupats fins al final, no veig a cap equip despenjat i inferior que els altres. La meva experiència em diu que uns van baixant o pujant però crec que hi haurà un paquet junt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada