dilluns, 1 d’octubre del 2012

SALA DE PREMSA, MAURICO POCHETTINO.



Maurico, Com valores el partit i l'estat del planter? És clar que és una situació difícil, ens preocupa però cada moment és diferent, aquest moment no és per assumeixo el mateix que em vaig trobar quan vaig arribar. No estic content amb la situació, lògicament, assumeixo que hem fet la pitjor arrencada de lliga.
Que t'han semblat els crits de l'afició? Hi ha moments per donar ànims i hi ha moments per donar alè, i en aquests moments el jugador necessita desconnectar el cap.
Per què un canvi tant radical de l'equip a les dues parts? L'equip en la primera part ha estat allunyat, nerviós i lent. En la segona part ha jugat mes alegre, combinant, i jugant sense preocupar-li el resultat i crec que vam merèixer alguna cosa mes.
Canviaries aquest estil per jugar malament i guanyar? El nostre camí és el del bon tracte a la pilota, clar que m'agradaria canviar el jugar malament i guanyar pel que tenim. Canviar l'esquema de joc després del gol és fàcil dir-ho a toro passat, però el canvi va demostrar que no era el camí, el joc va seguir sent eixelebrat, però després en la segona com ja vaig dir es va asserenar el joc, combinem i vam tenir clares ocasions.
Afecta als jugadors la situació de l'afició amb la directiva? Al futbolista és clar que la situació de crispació institucional fa que el jugador surti amb més nervis però hem d'intentar abstreure'ls de tot això.
 
És un problema psicològic? Hem d'anar a guanyar a Valladolid i canviar aquesta ratxa negativa, el futbol és un joc on la mentalitat, la fortalesa i la confiança és bàsic i hem de treballar tot això.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada